søndag den 25. december 2016

For meget øl og vin...

.. juleaften, i godt selskab med familien, resulterede helt naturligt i en taxa hjem fra Lyngby til matriklen i 2665 sent Lørdag aften. Så istedet for at tage 300S retur, Søndag, for at hente bil og gaver, kunne jeg jo lige så godt nuppe turen i løbeskoene ... kom dog lidt på en omvej, så jeg endte på knap 23km. før jeg kunne sætte mig i bilen, igen, og køre hjem til en velfortjent frokost.

Nå ja - brugte iøvrigt den nye APP - som kan anbefales! Moove - og ja, det er Taxi der står bag, så ingen problemer!



Har lige et enkelt hængeparti ... har lovet mig selv, sikkert i en febervildelse, at nappe 4t. på cyklen i FW inden året er omme. Pheeew... Lurer lidt på om det skal være den 31 - FW har jo lukket 1/1, så der kan jeg jo holde fri ... helt fri!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar